Новини освіти



Чи знаєте ви хто такі тьютори, ментори або коучі?


Сьогоднішнє покоління учнів та студентів воліють робити свій власний вибір, вчиняти власні помилки і отримувати з них досвід для життя. Вони більш мотивовані до опанування нових знань. Щоб забезпечити цей рівень, потрібні і нові педагогічні професії: тьютори, едвайсери, коучі, фасилітатори, ментори. Вони вже приходять в педагогічну практику українських навчальних закладів, адаптуючись із зарубіжних педагогічних методик.



Інтерактивні дошки. Школа потребує нових технологій


Сьогодні світ змінюється з надзвичайною швидкістю. І це природним чином впливає на всі сфери життя, зокрема, і на освіту. Наприклад, якщо раніше дитина отримувала інформацію від батьків, школи і друзів, то тепер за її увагу борються Інтернет і різноманітна реклама. Способи впливу постійно удосконалюються: телефони, планшети, ноутбуки - і це не межа. Інтерв'ю з керівником напряму інтерактивного обладнання компанії «Narashvat24» Олексієм Мармо допоможе знайти відповіді на основні запитання, пов'язані з використанням інтерактивних дошок для активізації уваги школярів.
Як в круговороті даних утримувати увагу учнів й ефективно доносити цінні знання, пробуджуючи інтерес і цікавість? Єдиний вихід - це «йти в ногу, а точніше, в технологію і модернізувати спосіб подачі матеріалів», - вважає Олексій Мармо. Команда «Narashvat24» пропонує використовувати під час занять інтерактивні дошки Intboard.
Розкажіть, чому Ви вирішили зайнятися інтерактивними дошками?
Я помітив проблему. Діти постійно скаржаться на нудні уроки. І, знаєте, я їх розумію. Коли весь світ скоро накриє віртуальна реальність, у наших школах і інших навчальних закладах все залишається незмінним уже багато десятиліть. Звичайні дошки скоро зрівняються з наскальним живописом. А сьогоднішні діти настільки розвинені і креативні, що у них повинні бути всі можливості проявляти себе.
Тому, вивчивши західний і невеликий вітчизняний досвід, ми вирішили, що інтерактивні дошки можуть стати відмінними союзниками як інструмент у створенні якісної та цікавої освіти. І тепер постійно працюємо з командою над нашими дошками Intboard, щоб розвивати продукт і доносити його цінність іншим.
А можете коротко описати, як вони працюють?
Інтерактивна дошка - це сенсорний екран, що працює, як частина системи, в яку входять комп'ютер і проектор. Ця технологія дає можливість демонструвати відео і слайди, малювати і креслити всілякі схеми, а також керувати комп'ютером безпосередньо з дошки. Також інтерактивна дошка може використовуватися, як звичайна дошка для малювання маркером. Примітним є те, що під час використання інтерактивної дошки можна робити позначки, змінювати і зберігати їх у вигляді комп'ютерних файлів.
Де вже застосовуються інтерактивні дошки, і як це впливає на процес?
На Заході практично у всіх навчальних закладах використовують інтерактивні дошки, у той час як в Україні тільки починають освоювати цю технологію. Але наші клієнти, які вже користуються інтерактивними дошками, стверджують, що учнів просто не впізнати, настільки вони залучені у процес, готувати презентації набагато легше, адже створення інтерактивних уроків не складніше , ніж в Point, і існує база готових варіантів. Тому навіть учитель «старого гарту» зможе досить легко користуватися інтерактивною дошкою після невеликого інструктажу.
З якими труднощами можна зіткнутися при виборі і використанні?
Одна з найбільш частих проблем - це неправильна установка інтерактивної дошки. Важливо, щоб цим займався професіонал, який зможе забезпечити безпеку, бо дошка повинна бути надійно закріплена, і визначити її оптимальне положення, відстань від підлоги, з огляду на зріст тих, хто буде з нею працювати. Також до ускладнень роботи з інтерактивною дошкою може привести підбір неправильного проектора і неякісне програмове забезпечення.
Розкажіть трохи докладніше про програмне забезпечення.
ПЗ має бути зручним, функціональним, російською або українською мовою. У програмному забезпеченні інтерактивної дошки зазвичай є багато інструментів: лінійки, циркулі, транспортири, колби, ваги, гирі та інші. Також є галереї малюнків і картинок, конструктори уроків і багато корисних функцій. Ми в «Narashvat24» допомагаємо розібратися і вчимо, як застосовувати весь спектр можливостей.
Як визначити якість продукту?
Найбільш простий і дієвий спосіб - це дізнатися, за якими стандартами виготовляється інтерактивна дошка. Наприклад, наш продукт відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України, що визначені наказом №704 від 22 червня 2016 року.
Що ще важливо пам'ятати?
Не варто купувати інтерактивну дошку як данину моді. Це відмінний комплексний інструмент, але, як і будь-яка технологія, він вимагає вивчення. Необхідно, щоб школа і вчителі розуміли цінність і можливості інтерактивної дошки. У нашій компанії «Narashvat24» є гаряча лінія підтримки щодо інтерактивних дошок Intboard, ми завжди відкриті і готові проконсультувати, допомогти у підборі, вивченні і освоєнні технології.


Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи


Типова інструкція з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах, що розроблена чиновниками Міносвіти, містить норми, які встановлюють загальні вимоги до створення та оформлення документів в українських школах. Документ представлений відомством для громадського обговорення.
Інструкція, після її затвердження міністерством, стане обов'язковим документом, норм якого мають дотримуватись усі загальноосвітні заклади країни при здійсненні діловодства.
Незважаючи на проголошений Міністерством освіти курс на дебюрократизацію школи та свободу вчительської професії, інструкція містить положення щодо обов'язково-визначених розмірів бланків організаційно-розпорядчих документів, полів документів із зазначенням їх розмірів, міжрядкових інтервалів, яких необхідно додержуватись освітянам.
Інструкцією також визначені інші вимоги до шкільних документів, зокрема, у Міністерстві освіти звертають увагу освітян на те, що «бланки документів повинні виготовлятися друкарським способом або за допомогою комп'ютерної техніки на білому папері високої якості фарбами насичених кольорів».
Також проектом документа описані особливості розміщення зображень, найменувань та реквізитів, що мають бути обов'язковими складовими при оформленні документування управлінської інформації та організації роботи у школах, що вимагатиме від них профільне відомство та перевіряючі органи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий